Laat niets meer op je lever liggen met de klachtenprocedure van BAAL

Zit je met een klacht, een ongenoegen of een suggestie over de dienstverlening van de dienst BAAL… blijf er dan niet mee zitten. Vanaf nu kan je via een klachtenprocedure terecht bij onze ombudsfunctie.  We vinden het als dienst zeer belangrijk en appreciëren ten zeerste wat de mening van onze doelgroep is over onze werking. We willen altijd werken aan meer kwaliteit en hebben daarom een klachtenprocedure geïntegreerd in onze werking.

Raadpleeg hier onze klachtenprocedure.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s